2011-02-11

Snö, kallt, blåsigt men liiite sol...


...då får man passa på att springa av sig lite! Och på köpet fick matte förfrysa fingrarna. 
Jo visst hade hon vantar på sig... men att ha "avtryckar-handen" stilla i vertikalt upprätt läge i den iiisande blåsten allt för länge, resulterade i att hon vid hemkomsten låg och kved av smärta på soffan i 5-10 minuter när handen började tina i värmen inomhus. Men, men... vad gör man inte för ett par bilder?! ;)


'- Tjooohoo!'

 Dumbo?!

  Hyfsat mycket snö




'- Jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt, och...'


'- Men vad...???'


'- BU!!! Blev du rädd nu?'


'- Nä nänä nänä näää.. du kan inte taaa mej!'


'- LÄGG AV!!!!!'

'- Oops... Time to go!'










'- Ao, ao, ao, ao, ao, ao.... kallt, kallt, kallt om lilla tassen!'


'- Ge hit dina kängor! NU!!!'




1 kommentar:

Millan sa...

Härligt att få liiiite sol på sig i alla fall. Jag tror jag vet varför det inte är någon som kommenterar. Att hela tiden verifiera och trycka i olika knappar hit och dit gör att man tänker .....äh, skit i det, en annan gång. Zoomin var bättre på det viset. Människan är lat. Jag personligen tycker inte om snabbknapparna heller för de säger inte det jag VILL säga heller. Moment 22 indeed. Men en härlig avslutning på äckliga dagen fick ni i alla fall. Tack fingrarna för fina bilder!!