2011-08-30

True talent...


Jag brukar titta på det på 3:an. Gillar upplägget... men hade helst önskat att man inte fått se artisterna förrän kanske halvvägs in i deras framträdanden. Då hade man förmodligen hunnit bilda sig en "uppfattning" om hur de såg ut... för att sedan förmodligen få den söndersmulad när man väl fick se dem...  Man har i alla fall fått en del överraskningar hittills, även trots (eller kanske just tack vare?!) att man fått se dem innan! ;)


Appropå "True talent"...

...han har det liksom naturligt i sig på nåt sätt! ;))


Jag tycker det var ganska bra "multi-taskat" av mig att lyckas ta den här bilden samtidigt som jag, via telefon, skvallrade ifatt en hel helg med bästaste Reneé! ;)




2 kommentarer:

Reneé Ericsson sa...

Jösses, du är makalös människa !! Det var inte dåligt att få till en så fin bild på snygg-Silver medan du babbla med mig i andra ändan =D Tack för att du finns !!

Anonym sa...

Simultamkapacitet!